مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-13سياسي

ایران فرصت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرصت های فراوانی برای رشد اقتصادی داریم، گفت: از فرصت های مهم برای رشد اقتصادی، نیروی انسانی تحصیل کرده و منابع طبیعی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی شستا امروز در محل مرکز همایش صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش محمدجواد ایروانی، وزیر اسبق اقتصاد  گفت: درست است که اقتصاد ایران با مشکلات فراوانی از جمله دیوان سالاری اداری و پایین بودن سهولت کسب و کار همراه است و نظام بانکی آنگونه که شایسته است در خدمت تولید نیست اما فرصت های فراوانی هم برای رشد اقتصادی وجود دارد.

وی افزود: از فرصت های مهم برای رشد اقتصادی نیروی انسانی تحصیل کرده و منابع طبیعی است که می توانیم از خام فروشی منابع طبیعی به نیمه خام فروشی و همچنین فروش محصول با ارزش افزوده تبدیل شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مطالعه مؤسسه خارجی مک کنزی گفت: بر اساس فرصت های اقتصاد ایران و جمعیت آموزش دیده، امکان سرمایه گذاری 100 تریلیون دلاری تا افق 2035 در ایران فراهم است.

ایروانی همچنین بیان کرد: بودجه های جاری در سال های گذشته که صرف آموزش شد در واقع هزینه جاری به شمار نمی رود بلکه بودجه عمرانی بوده است که محصول آن نیروی انسانی تحصیل کرده است که اکنون می تواند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران فرصت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد

ایران فرصت های فراوانی برای رشد اقتصادی دارد