مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-13سياسي

فراکسیون صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشستی با نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل فراکسیون صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست با غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد، گفت: فراکسیون صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی با حمایت دکتر منتظری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس راه اندازی شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان این که صنایع دستی حاصل دانش، تکاپو، مهارت و سلیقه است، تصریح کرد: در بحث فرهنگ و اقتصاد فرهنگ متأسفانه خوب عمل نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: داشته های فرهنگی و صنایع دستی استان گلستان بسیار غنی است و در واقع کلکسیونی از تولیدات صنایع دستی کشور را می توان در استان مشاهده کرد.

ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد خانوار با توسعه صنایع دستی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در ابتدای این نشست با اشاره به پتانسیل های حوزه صنایع دستی گلستان، گفت: تنوع قومیت ها در استان گلستان سبب تنوع محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی در سطح استان شده است و ازاین رو در واقع در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود

فراکسیون صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود