مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-13اقتصادي

سایپا: هیچ خودرو ناقصی در کف پارکینگ ها نخواهد بود


تا پایان ماه جاری تعداد خودروهای کف پارکینگ گروه سایپا صفر می شود و دیگر این مجموعه با معضل خواب سرمایه و تاخیر در تحویل خودرو به متقاضیان مواجه نخواهد شد.

- اخبار شرکت ها: در بهمن ماه سال گذشته هدف گذاری شد که تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد خودروهای کف پارکینگ و ناقص به صفر برسد، اما با تلاش مستمر و هدفمند کارگران، مهندسان خطوط تولید و مدیران مجموعه گروه خودروسازی سایپا تا پایان ماه جاری تعداد خودروهای کف پارکینگ به صفر می رسد و از اول مردادماه گروه خودروسازی سایپا با معضل خودروهای ناقص روبرو نخواهد بود.

   بهمن سال گذشته که تیم مدیریتی گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد این مجموعه ضمن کسری نقدینگی با 80 هزار خودرو ناقص، 5 هزار و 200خودرو یورو4 و هزار و 700 خودرو بدون گارانتی روبرو بود و این امر یک چالش جدی برای این تولیدکننده خودرو بود.

از همین رو برنامه ریزی جامعی انجام شد تا ضمن افزایش تولید، در کمترین زمان ممکن، تعداد خودروهای ناقص به صفر برسد.

  بدین جهت با مذاکره مناسب برای تامین قطعه، افزایش بهره وری، حرکت بر اساس برنامه و اصلاح ساختار با هدف چابک سازی، هر ماه از تعداد خودروهای ناقص کم شد و اکنون می توان اعلام کرد که بعد از مدت ها (از اول مردادماه) این مجموعه دیگر  خودرو ناقص نخواهد داشت و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا: هیچ خودرو ناقصی در کف پارکینگ ها نخواهد بود

سایپا: هیچ خودرو ناقصی در کف پارکینگ ها نخواهد بود