مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-13اقتصادي

پرداخت تسهیـلات مشـاغل خانــگی 90 درصد افزایش می یابد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از افزایش 90 درصدی سهم استان اردبیل از محل اعتبارات مشاغل خانگی طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده پیش از ظهر امروز در جلسه تبیین و تشریح اعتبارات و تعهد اشتغال مشاغل خانگی در سال 1401 گفت: مبلغ 89 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری برای پرداخت به متقاضیان مشاغل خانگی استان اردبیل در نظر گرفته شده است که این رقم در سال گذشته 47 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به افزایش 90 درصد اعتبار استان از محل تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته افزود: چهار بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران، کشاورزی و پست بانک عاملیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان را به عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با عنوان تسهیل شرایط اعطا مجوز به متقاضیان فعالیت در حوزه مشاغل خانگی گفت: طی سه ماهه اول سال 1401 تعداد 1 هزار مجوز فعالیت مشاغل خانگی به صورت مستقل و پشتیبان در استان اردبیل صادر شد.

وی ادامه داد: متقاضیان بر اساس رسته فعالیت خود برای اخذ مجوز می توانند از طریق دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید به صورت الکترونیکی اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیـلات مشـاغل خانــگی 90 درصد افزایش می یابد

پرداخت تسهیـلات مشـاغل خانــگی 90 درصد افزایش می یابد