مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-13سياسي

موزه دفاع مقدس نقش آفرینی فرماندهان دفاع مقدس را به نمایش بگذارد


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح دفاع مقدس را مربوط به آحاد ملت دانست و گفت: موزه دفاع مقدس باید نقش آفرینی، فرماندهان رزمندگان، ایثارگران و شهدا گیلان با ابزار هنرمندانه به نسل جوان جامعه به نمایش بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سرتیپ علی عبداللهی امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه وجود هشت هزار شهید در استان گیلان بیانگر نقش این استان در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: باید نقش آفرینی شهدا، فرماندهان شهید، جانبازان و ایثارگران با ابزار هنر برای جوانان بازگو شود.

  وی دفاع مقدس را مربوط به آحاد ملت دانست و گفت: دفاع مقدس مربوط به آحاد مردم است، لذا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز مربوط به همه مردم است به این منظور این مراکز باید نقش آفرینی، فرماندهان رزمندگان، ایثارگران و شهداء عزیزگیلان با ابزار هنرمندانه به نسل جوان جامعه به نمایش بگذارند.

  معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم توجه به تولید محتوای فرهنگی در موزه دفاع مقدس بیان کرد: باید  بخشی از محتوای مرکز فرهنگی با استفاده از این طرح اجرایی و بخش دیگری را نیز با استفاده از نقش هر استان در دفاع مقدس به زبان هنر و در قالب فن آوری روز در موزه دفاع مقدس به دور از اغراق عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس نقش آفرینی فرماندهان دفاع مقدس را به نمایش بگذارد

موزه دفاع مقدس نقش آفرینی فرماندهان دفاع مقدس را به نمایش بگذارد