مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-13اقتصادي

برندهای پیشرو عرضه کننده میلگرد در بازارآهن و بورس در سه ماه اول سال 1401


در بازار فولاد، برند محصولات، هم برای سرمایه گذاران و هم برای مصرف کنندگان اهمیت بسیاری دارد.

محصولات کارخانه های بزرگ هم کیفیت بالایی دارند و هم در بازار بورس و آهن تعیین کننده قیمت هستند؛ - برای خرید میلگرد در بازار بورس معامله کنیم یا بازار آهن؟ روش های مختلفی برای خرید میلگرد وجود دارد، اما دو مورد از متداول ترین آن ها خرید حضوری از بازار آهن یا خرید از بورس کالاست.

برای تهیه این محصول از بازار آهن حتما باید در شهرهایی حضور داشته باشید که در آن ها عرضه کنندگان و انبارهای مقاطع فولادی وجود دارد.

در این شهرها، شما می توانید به بازار بروید، میلگرد مورد نظرتان را انتخاب کنید، محصول را ببینید و آن را در همان لحظه به پروژه ببرید.

اگر بازار آهن در شهر شما وجود نداشته باشد، باید به شهرهایی بروید که انبار در آن ها وجود دارد یا سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

روش دوم، بهترین راه است و تا حد زیادی در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کند؛ زیرا هم می توانید میلگردهای برندهای گوناگون و قیمت آن ها را مقایسه کنید و هم می توانید سفارش خود را غیرحضوری ثبت کنید و بعدا در محل پروژه تحویل بگیرید.

برای خرید میلگرد از بازار بورس، به کد بورسی نیاز دارید؛ بعد از دریافت کد بورسی و عضویت در یکی از کارگزاری های فعال در بورس کالا، باید برای خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای پیشرو عرضه کننده میلگرد در بازارآهن و بورس در سه ماه اول سال 1401

برندهای پیشرو عرضه کننده میلگرد در بازارآهن و بورس در سه ماه اول سال 1401