مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-13بين الملل

کارگردان متهم به تعرض باز هم محاکمه می شود؟


دادستان ناحیه لس آنجلس موافقت کرده تا پرونده قدیمی تجاوز «رومن پولانسکی» که به دهه 1970 میلادی ارتباط دارد را با نگاهی تازه بار دیگر بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورایتی، جورج گاسکون دادستان ناحیه لس آنجلس اعلام کرد که موضع خود را تغییر داده است و دیگر با بازکردن رونوشت بررسی سال 2010 راجر گانسون معاون دادستان منطقه که پولانسکی را به اتهام تجاوز به دختری 13 ساله در سال 1977 تحت تعقیب قرار داد، مخالفت نخواهد کرد.

پولانسکی که اکنون 88 ساله است در آن زمان در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد، اما قبل از صدور حکم به فرانسه گریخت.

او از آن زمان تاکنون در خارج از کشور زندگی می کند و تلاش های متعدد برای استرداد او شکست خورده و تلاش پولانسکی نیز برای حل این پرونده بدون بازگشت به آمریکا به سرانجامی نرسیده است.

این اطلاعیه نشان می دهد که جورج گاسکون که در سال 2020 به عنوان دادستان ناحیه لس انجلس انتخاب شد، چندان با رویکرد مسئولان پیشین موافق نیست و دفتر او همچنین تمایل خود را برای نگاهی تازه به این پرونده نشان داده، پرونده ای که پولانسکی و حامیانش مدت ها مدعی بودند به سوء رفتار دادستانی و قضایی آلوده شده است.

تیفانی بلکنل ، مشاور ویژه گاسکون در مصاحبه ای به ورایتی گفت: بیش از 40 سال است که این ظن در مورد این پرونده وجود داشته و بسیاری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان متهم به تعرض باز هم محاکمه می شود؟

کارگردان متهم به تعرض باز هم محاکمه می شود؟