مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-13سياسي

آزادی 52 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه و بسیج در سمنان


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امسال 52 زندانی جرائم غیرعمد در این استان به واسطه فعالیت های سپاه و بسیج آزاد شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در همایش سرگروه های جهادی استان سمنان که با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد، اظهار کرد: جهادگران بازوان توانمند سپاه و بسیج در میدان خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 300 گروه جهادی ثبت شده در استان سمنان در حال فعالیت هستند، گفت: عملکرد گروه های جهادی این استان به خصوص در دوران کرونا بی نظیر بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بیش از 450 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

دامغانی افزود: 276 واحد مسکن محرومان در حال حاضر در استان سمنان توسط بسیج و سپاه در حال ساخت و تکمیل است.

وی با اشاره به 21 عرصه خدمت گروه های جهادی در دوران کرونا تصریح کرد: جدای از سال های قبل و تنها در سال جاری، 52 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان به واسطه فعالیت های سپاه و بسیج آزادسازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 52 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه و بسیج در سمنان

آزادی 52 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه و بسیج در سمنان