مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-13پزشكي

درخشش واکسن برکت پلاس/ تنها واکسن ایرانی اختصاصی اُمیکرون را بشناسید!


واکسن سازان ایرانی در دوران شیوع ویروس کرونا با اعتماد به دانشمندان جوان این مرزو بوم دوئل سختی با واکسن سازان جهان داشته اند؛ به طوری که اکنون واکسن برکت پلاس تنها واکسن بین واکسن های موفق ایرانی کروناست که به شکل اختصاصی علیه امیکرون ساخته و تایید شده است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:کرونا از زمانی که قصد کرد جسم و روح مردم جهان را بیازارد، دشمنان قسم خورده ای بنام دانشمندان و متخصصان واکسن ساز در نقاط مختلف جهان داشت که شبانه روز در تلاش بوده اند تا واکسنی علیه این بیماری مرموز ساخته و روانه باز دارو و درمان جهان کنند تا مردم کمتر مورد آزار و اذیت این ویروس هزار چهره قرار گیرند.

کرونای جهانی و تحریم ایران توسط کشورهای مطرح جهان  هنوز یادمان نرفته که جهان ما را در تحریم واکسن و ملزومات پزشکی مبارزه با کرونا قرار داده بود؛همه جا هول و ولای کرونا و جان گرفتن بی قید و شرطش روح و روان هر مرد و زن و کودک ایرانی را می آزرد؛کادر بهداشت و درمان در سخت ترین شرایط قرار گرفته بودند و آمار جانباختگان کرونایی و سوگ و غم بازماندگان، فضای غمناک و آزار دهنده ای را  ایجاد کرده بود.

اما در ایران نیز دانشمندان ساعی و پر تلاش ما با همت مثال زدنی، از همان روزهای اول ورود این ویروس به کشور عزم خود را جزم کردند تا واکسنی تمام داخلی علیه این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش واکسن برکت پلاس/ تنها واکسن ایرانی اختصاصی اُمیکرون را بشناسید!

درخشش واکسن برکت پلاس/ تنها واکسن ایرانی اختصاصی اُمیکرون را بشناسید!