مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-13اجتماعي

واکسیناسیون دانش آموزان برای ثبت نام اجباری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ستاری فرد با اشاره به مصوبه سال گذشته ستاد مقابله با کرونا مبنی بر لزوم انجام واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال گفت: - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه الزامی برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد، گفت: آموزش وپرورش ثبت نام دانش آموزان در مدارس را مشروط به واکسیناسیون نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ستاری فرد با اشاره به مصوبه سال گذشته ستاد مقابله با کرونا مبنی بر لزوم انجام واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال گفت: دانش آموزان استقبال خوبی از واکسیناسیون داشتند، البته وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت هم همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: آموزش و پرورش 927 مجموعه ورزشی خود را به عنوان مناطق واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت قرار داد تا مردم به دریافت خدمات واکسیناسیون سهولت دسترسی داشته باشند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 95 درصد جامعه فرهنگیان دز اول و 90 درصد دز دوم را دریافت کردند، اظهارکرد: برای دز سوم 51 درصد فرهنگیان مراجعه کردند و اخیراً با تصویب ستاد کرونا و توصیه وزارت بهداشت، دز چهارم نیز به عنوان دز یادآور به فرهنگیان توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان برای ثبت نام اجباری نیست

واکسیناسیون دانش آموزان برای ثبت نام اجباری نیست