مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-13سياسي

دورهمی موبونیوز با رونمایی از سایت جدید برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موبونیوز، اولین دورهمی حضوری موبونیوز به بهانه رونمایی از سایت موبونیوز در هشتمین سالگرد تاسیس پیج موبونیوز، 14 تیر ماه 1401 در تالار بزرگ وزارت کشور با حضور بلاگرهای معروف حوزه آی تی (مهدی شجاری، اهورا نیازی، آرین ابرونی، محمد شکوری، زی زی سلیمی، بهزاد واردی، آرمان بهبهانی)، رضا عالیان (سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل)، ابراهیم درستی (عضو هیات رییسه و نماینده سرپرست وزارت صمت در اتاق اصناف ایران)، افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی و طرفداران و علاقه مندان حوزه موبایل و تکنولوژی برگزار شد.

گزارش بازار موبایل روی سن وزارت کشور بعد از شروع مراسم، در بخش گزارش موبایل، اطلاعات جمع آوری شده در مورد گزارش بازار موبایل به حضار ارائه شد.

از جمله اطلاعات جذاب ارائه شده، می توان به افزایش سهم بازار گوشی های شیائومی در بازار ایران و درصد فروش بازه های مختلف قیمتی گوشی نسبت به کل حجم فروش بازار، اشاره کرد.

رونمایی از لوگو و سایت جدید موبونیوز، مهم ترین سورپرایز دورهمی در بخش بعدی مراسم بعد از توضیح داستان شکل گیری موبونیوز و مسیر طی شده تا به امروز، در مورد امکانات جدید سایت موبونیوز صحبت شد و از لوگو جدید موبونیوز رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی موبونیوز با رونمایی از سایت جدید برگزار شد

دورهمی موبونیوز با رونمایی از سایت جدید برگزار شد