مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-13بين الملل

بایدن با سفر به غرب آسیا به دنبال جبران کدام ناکامی است؟


رییس جمهور آمریکا با سفر به عربستان سعودی و سرزمین های اشغالی به دنبال جبران کدام ناکامی ایالات متحده است؟ - مهدی هاشم زاده معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ  در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به غرب آسیا خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال نمایش اتحاد و انسجام با دولت های هم پیمان خود برای ایجاد نوعی ائتلاف منطقه ای است تا  از سرعت زوال رژیم صهیونیستی کم کرده و آن ها را از مخمصه سریال های حملات سایبری، استشهادی و پهپادی مقاومت نجات دهد که یقینا با این تنفس های مصنوعی کار به جایی نخواهد رسید.

هاشم زاده با بیان اینکه بایدن با این سفر به دنبال امتداد پروژه های ایران هراسی و تهدید ایران برای کوتاه امدن در مذاکرات تحریم هاست افزود: آمریکا در نظر دارد با  ایجاد شبکه پدافندی یکپارچه در منطقه ضمن حمایت و دلجویی از دولت های حامی و وابسته به خود بخاطر بدعهدی های همیشگی اقدام به دستاوردسازی برای حزب دموکرات در آستانه انتخابات مجلس آمریکا بدلیل بالا بودن احتمال شکست این حزب کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در تشریح سیستم یکپارچه پدافند هوایی اسراییل و بعضی کشورهای عربی ادامه داد: بایدن به دنبال جدی کردن طرح یکپارچه سازی پدافند هوایی تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن با سفر به غرب آسیا به دنبال جبران کدام ناکامی است؟

بایدن با سفر به غرب آسیا به دنبال جبران کدام ناکامی است؟