مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-13اجتماعي

با کودکی که محتوای جنسی دیده چگونه رفتار کنیم؟


روانشناس کودک و نوجوان در رابطه با آسیب های مشاهده ناخواسته پیام های جنسی در کودکان، توضیح داد: بخشی از آسیب به احساس ناامنی و اضطراب برمی گردد چراکه به صورت عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یک روانشناس کودک و نوجوان از لزوم توجه به تربیت جنسی در کودکان خبر داد و گفت: گسترش ابزار ارتباطی می تواند منجر به پیامد های نامناسبی مانند دریافت پیام های جنسی برای کودکان شود، اما والدین باید آن را مدیریت کنند.

محمد ترکمان اظهار کرد: عصر حاضر را عصر ارتباطات قلمداد می کنند و ابزار های ارتباطی مانند شبکه های مجازی بیشتر در دسترس همگان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

این مسئله در کنار نقاط قوت و فوایدی مانند افزایش اطلاعات و گسترش دانش و مهارت، می تواند آسیب هایی مانند در معرض پیام های جنسی قرار گرفتن داشته باشد که متناسب با سن و شرایط فرهنگی و اجتماعی کودکان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر در الگوی سبک زندگی مانند آپارتمان نشینی باعث می شود بچه ها بیشتر در فضای کوچک و در معرض اتفاقات ناخواسته مانند مشاهده روابط جنسی والدین قرار گیرند.

این روانشناس کودک و نوجوان در رابطه با آسیب های مشاهده ناخواسته پیام های جنسی در کودکان، توضیح داد: بخشی از آسیب به احساس ناامنی و اضطراب برمی گردد چراکه به صورت عمومی، کودکان با دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کودکی که محتوای جنسی دیده چگونه رفتار کنیم؟

با کودکی که محتوای جنسی دیده چگونه رفتار کنیم؟