مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-13فرهنگي

«صاحبدلان» امید تئاتر ایران در حوزه مسائل دینی و اعتقادی است


آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان شامگاه سه شنبه 21 تیر با تاکید بر لزوم ارتقای جشنواره از رویداد به روند هنری در جریان تئاتر ایران با رویکرد پرداختن به مسائل دینی و اعتقادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، افتتاحیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان سه شنبه شب (21 تیر) ساعت 21 با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجید زین العابدین (مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل بنیاد رودکی)، کاظم نظری (مدیر کل هنرهای نمایشی)، محمود فرهنگ (دبیر دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان) و تعدادی از هنرمندان در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در سخنرانی ابتدایی این مراسم کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: امیدوارم در دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان شاهد نمایش های ارزشمند و ایمانی باشیم.

نگاه ما و نگاه همه هنرمندان این است که در این جشنواره اتفاقات خوبی در حوزه مسائل دینی و اعتقادی بیفتد و باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صاحبدلان» امید تئاتر ایران در حوزه مسائل دینی و اعتقادی است

«صاحبدلان» امید تئاتر ایران در حوزه مسائل دینی و اعتقادی است