مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-13سياسي

معافیت بیمه ای بار سنگینی بر دوش تامین اجتماعی گذاشته است


مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: معافیت بیمه ای بار سنگینی بر دوش سازمان است که اگر اصلاحاتی در این سازمان صورت نگیرد چالش هایی را ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا حسینی ظهر امروز در کمیته بیمه و درمان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور روسای کانون های بازنشستگی، کارگری و نمایندگان شورای اسلامی کار در ساوه با بیان اینکه معافیت بیمه ای بار سنگینی بر دوش سازمان است که اگر اصلاحاتی در این سازمان صورت نگیرد چالش هایی را ایجاد خواهد کرد اظهار داشت: این معافیت ها مانند مشاغل سخت و زیان آور، سن بازنشستگی و .

از این دست به شمار می رود.

وی اظهار کرد: یکی از این سیاست ها موظف کرده دولت یا مجلس باید مصوباتشان پیوست تامین اجتماعی داشته باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: برخی محدودیت ها در اجرای روند بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که بهتر است در جلساتی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد، مطرح و پیگیری شود.

 991 هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی هم اکنون 991 هزار نفر رسیده و 70 درصد جمعیت را شامل می شود.

وی با اشاره به این که میانگین کشوری 57 درصد است، افزود: بیمه شدگان اصلی 324 هزار و 878 نفر رسیده که در مقایسه با اردیبهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت بیمه ای بار سنگینی بر دوش تامین اجتماعی گذاشته است

معافیت بیمه ای بار سنگینی بر دوش تامین اجتماعی گذاشته است