مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-13اقتصادي

تدوین لایحه تشویقی برای نوسازی ساختمان های تجاری و پاساژهای فرسوده


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از تدوین لایحه تشویقی به منظور افزایش توجیه پذیری اقتصادی و ترغیب مالکان در جهت نوسازی ساختمان های تجاری و پاساژهای فرسوده و ارتقای سطح ایمنی آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاریخ و قدمت شهر تبریز و ابنیه های آن، ضرورت توجه به استحکام و ارتقای ایمنی ساختمان هایی که بر اثر فرسودگی و استهلاک ناشی از گذر زمان، مخاطرات طبیعی و .

تضعیف شده و یا ایمنی خود را از دست داده اند، بیش از پیش احساس می شود.

بر همین اساس حسب دستور شهردار تبریز و در راستای اجرای صورتجلسه کمیسیون مشترک شهرسازی و معماری، عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین تاکید وزیر کشور بر اجرای مفاد جزء 5 بند (ض) ماده 14 قانون مدیریت بحران، تدوین لایحه تشویقی به منظور افزایش توجیه پذیری اقتصادی و ترغیب مالکان در جهت نوسازی ساختمان های تجاری و پاساژهای فرسوده و ارتقای سطح ایمنی آن ها، در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی های تخصصی توسط کارشناسان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و با در اولویت قرار دادن ماهیت اقتصادی و اعمال سیاست تشویقی در جهت ترغیب عموم مالکان به بهره مندی از مزایای این لایحه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین لایحه تشویقی برای نوسازی ساختمان های تجاری و پاساژهای فرسوده

تدوین لایحه تشویقی برای نوسازی ساختمان های تجاری و پاساژهای فرسوده