مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-13بين الملل

اختلافات در کابینه اسراییل بالا گرفت


منابع رسانه ای عبری زبان از تشدید اختلاف نظرها میان نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و یاییر لاپید نخست وزیر موقت و تحریم جلسه یکشنبه شب کابینه این رژیم توسط بنت خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، نفتالی بنت با متهم کردن متحد خود به خیانت مدعی شده است لاپید با تنظیم برخی گزارشات محرمانه و ارسال آن به نهادهای نظارتی ذیربط با خواسته های وی برای اخذ برخی امتیازات مخالفت کرده است.

روزنامه اسراییل هیوم مدعی شد که بنت خواستار آن شده است که با توجه به دوران حضور دوازده ماهه اش در جایگاه نخست وزیر از امتیازات اعطایی به نخست وزیران پیشین از جمله خودرو و راننده رایگان و تامین هزینه های یک دفتر با دو نفر نیروی انسانی بهره مند باشد.

براساس قوانین کمیته اقتصادی پارلمان رژیم صهیونیستی امتیازات فوق تنها به افرادی تعلق می گیرد که حداقل 18 ماه به عنوان نخست وزیر در کابینه خدمت کرده باشند.

بنت همچنین خواهان آن شده تا در زمان ورود بایدن به سرزمین های اشغالی همراه با هرتزوگ رییس اسراییل و لاپید نخست وزیر موقت در پای پلکان هواپیما حاضر شود که این امر نیز با مخالفت لاپید همراه شده است.

نفتالی بنت پس از انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی و واگذاری کرسی نخست وزیری به یاییر لاپید از پایان فعالیت های سیاسی خود خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات در کابینه اسراییل بالا گرفت

اختلافات در کابینه اسراییل بالا گرفت