مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-13پزشكي

ثبت نام هنرستان بهیاری گناوه آغاز شد+جزییات


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: هنرستان کار و دانش بهیاری الزهرا گناوه برای سال تحصیلی جدید دانش آموز دختر پذیرش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، عصمت حیدری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این هنرستان به صورت دوره ای اقدام به پذیرش دانش آموز از تمامی شهرهای استان بوشهر کرده و تاکنون 18 دوره پذیرش داشته است.

وی افزود: هنرستان کار و دانش بهیاری الزهرا گناوه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با 31 سال سابقه فعالیت تنها هنرستان بهیاری دخترانه استان بوشهر است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه داد: پس از پیگیری و هماهنگی با معاونت آموزشی دانشگاه، امسال نیز برای نوزدهمین بار از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام و پذیرش دانش آموز می کند.

حیدری تصریح کرد: آخرین بار در سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به پذیرش دانش آموز داشته است و در حال حاضر 26 دانش آموز در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: مدت ثبت نام از شنبه 25 تیر لغایت جمعه 31 تیر به مدت 7 روز ادامه دارد و 7 مرداد 1401 در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آزمون کتبی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هنرستان بهیاری گناوه آغاز شد+جزییات

ثبت نام هنرستان بهیاری گناوه آغاز شد+جزییات