مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-13اقتصادي

احداث مجموعه گردشگری_تفریحی در شهرجدید مهستان


مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد «مهستان»، گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد «مهستان» قرارداد سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال برای ساخت مجموعه گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباس قنبری، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد مهستان ، در جمع اصحاب رسانه، گفت: ساخت بوستان و تجهیز آن به وسایل بازی، تفریحی و ورزشی، پیست اسکیت، زمین تنیس و.

برخی از این طرح ها است که در فاز 7 شهر اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد(مهستان)، افزود: انعقاد قرارداد مشارکت ساخت و بهره برداری از پروژه مرکز خدماتی ولایت، در فاز 7 شهر شامل کاربری تجاری در زمینی به مساحت 15 هزار و 940 متر مربع، کاربری فرهنگی در زمینی به مساحت 8 هزار و 479 متر مربع و کاربری ورزشی در زمینی به مساحت 12هزار و 919 متر مربع بین شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و بخش خصوصی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال و به منظور خدمات رسانی به ساکنین مساکن مهر منعقد شد.

وی با بیان آمادگی مجموعه شرکت عمران برای حمایت و همکاری با متقاضیان سرمایه گذاری، اظهار امیدواری کرد که امسال با افزایش و جذب سرمایه گذاری، بخش عمرانی شهر رونق یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد(مهستان) رونق اشتغال و سرمایه گذاری را از جمله اولویت های مجموعه شرکت عمران برشمرد و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجموعه گردشگری_تفریحی در شهرجدید مهستان

احداث مجموعه گردشگری_تفریحی در شهرجدید مهستان