مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-13اقتصادي

توزیع 20 هزار لیتر روغن دولتی میان 6 هزار ماشین سنگین در استان ایلام


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین(مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان استان و یکی از عاملان توزیع روغن استان در حال اجراست و تاکنون 60 درصد آن بین ناوگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با شرکت ایرانول قرار است این سهمیه به صورت ماهانه برقرار باشد، ادامه داد: بیش از 6 هزار دستگاه ناوگان سنگین (مسافری و باری) در استان ایلام فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین(مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است بیان داشت: 40 لیتر روغن ایرانول دولتی به هر یک از کامیون داران عرضه می شود که نرخ آزاد آن خیلی بیشتر است.

وی در ادامه گفت: این اقدام در راستای مساعدت و کمک به کامیون دارن استان برای همه کامیون دارن که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار لیتر روغن دولتی میان 6 هزار ماشین سنگین در استان ایلام

توزیع 20 هزار لیتر روغن دولتی میان 6 هزار ماشین سنگین در استان ایلام