مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 21:372022-07-13بين الملل

سید حسن نصرالله: بایدن فرتوت تصویری از آمریکای پیر است


دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه رییس جمهور فرتوت آمریکا تصویری از آمریکای پیر است، گفت آمریکا به واسطه مردم و دولت اوکراین وارد نبرد بزرگی با روس ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، سخنرانی خود را به آخرین تحولات سیاسی اختصاص داد.

دبیرکل حزب الله سخنرانی خود را ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز کرد و عید سعید قربان به همه مردم تبریک گفت.

سید حسن نصرالله در ادامه به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن و مردم این کشور درگذشت علامه عبدالسلام دبیرکل اتحادیه علمای یمن را تسلیت گفت و تأکید کرد که او عمر خود را در دفاع از  مسائل امت اسلامی به ویژه فلسطین و قدس گذراند.

دبیرکل حزب الله همچنین به سالروز عملیات الوعد الصادق اشاره کرد و گفت که از جمله دستاوردهای مقاومت در جنگ سی وسه روزه از بین بردن طرح آمریکایی موسوم به خاورمیانه جدید بود.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: پس از حوادث یازده سپتامبر که آمریکا از آن به عنوان بهانه ای برای اشغالگری در افغانستان و عراق استفاده کرد، گام دوم ریشه کن کردن مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و به انزوا کشاندن ایران بود تا رژیم صهیونیستی به سرور خاورمیانه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: بایدن فرتوت تصویری از آمریکای پیر است

سید حسن نصرالله: بایدن فرتوت تصویری از آمریکای پیر است