مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-13بين الملل

بایدن چهره ای از آمریکای پیر است


سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره آخرین تحولات سیاسی و بین المللی سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای 2003 و 2006 متفاوت است و رییس جمهور آمریکا چهره ای از آمریکای پیر است، - بین الملل تابناک: سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره آخرین تحولات سیاسی و بین المللی سخنرانی کرد.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک اعیاد به همه مسلمین، درگذشت علامه عبدالسلام دبیرکل اتحادیه علمای یمن را به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن و مردم این کشور تسلیت گفت و تأکید کرد که او عمر خود را در دفاع از مسائل امت اسلامی به ویژه فلسطین و قدس گذراند.

وی در ادامه سخنرانی خود به سالروز عملیات الوعد الصادق اشاره کرد و اظهارداشت: جنگ ژوییه 2006 طرح دولت آمریکا به نام خاورمیانه جدید را خنثی کرد.

پایداری مقاومت و لبنان در جنگ ژوییه اهداف جنگ را با شکست مواجه و ضربه ای بسیار سهمگین به طرح خاورمیانه جدید وارد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای 2003 و 2006 متفاوت است و رییس جمهور آمریکا چهره ای از آمریکای پیر است، گفت: آمریکا امروز در وضعیت کاملا متفاوتی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن چهره ای از آمریکای پیر است

بایدن چهره ای از آمریکای پیر است