مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 23:222022-07-13سياسي

رسالت کنگره های ملی شهدا «امیدآفرینی در جامعه» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل از امیدآفرینی به عنوان بزرگترین پیام شهدا برای نسل های امروز و پیش رو نام برد و اظهار کرد: شهدا به ما درس شجاعت و نترسیدن در برابر دشمنان دادند و رسالت کنگره های ملی شهدا، امیدآفرینی در جامعه به عنوان پیام اصلی شهدا به نسل های پیش رو است و این کنگره ها در کنار راهیان نور، موجب استخراج گنجینه های شهدا هستند.

وی افزود: فراتر از تکریم شهدا و کار با ارزش شان، ایجاد تداوم در حرکت آن ها بوده و این از همه مهم تر است.

مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج ادامه داد: تکریم یک جهادگر در میدان جهاد در واقع تکریم مجاهد فی سبیل الله، جهاد در راه خدا و تشویق دیگران برای تداوم راه جهاد در راه خدا است.

آزادی با بیان این که دشمنان درصدد هستند با ایجاد ناامیدی در مردم گزینه سوم یعنی تداوم راه شهدا را در کشور مسدود کنند، تصریح کرد: راز اقتدار یک ملت، وجود جوانان شجاع، دلیر، با بینش و آگاه در میدان است.

ضرورت استفاده از هنر و رسانه برای ترویج ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج خواستار استفاده از زبان هنر و رسانه برای ترویج ارزش های دفاع مقدس، زندگی نامه شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت کنگره های ملی شهدا «امیدآفرینی در جامعه» است

رسالت کنگره های ملی شهدا «امیدآفرینی در جامعه» است