مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 07:222022-07-14اقتصادي

عقب ماندگی چندین ساله شهر بابل با برنامه ریزی جبران می شود


شهردار بابل با بیان اینکه بنده آمدم تا شهرم را بسازم و با برنامه به بابل آمدم و امروز روز شفافیت است، گفت: بودجه امسال شهرداری بابل 920 میلیارد تومان است که پروژه های بزرگی در دست اجرا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شاهین کلانتری بنگر در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران که در سالن کنفرانس شهرداری بابل برگزار شد، اظهار کرد: 21 سال در خارج از شهر بابل مسؤولیت های گوناگونی داشتم و برای من افتخار است که شهروندان مرا پذیرفتند.

وی با بیان اینکه بنده تا به امروز در مسؤولیت هایم با فساد مبارزه و فاسدان را به مراجع قانونی معرفی کردم، افزود: در مسیر مبارزه با فساد و اصلاح وضع موجود، سوالات خبرنگاران از طریق شبکه های اجتماعی به بنده می رسد؛ بنده به سوالات شما براساس قانون و نیازهای شهر پاسخ خواهم داد.

شهردار بابل با بیان اینکه پاسخگو بودن وظیفه شهردار است، ادامه داد: فسادستیزی محور اصلی برنامه ماست، همیشه با فساد مبارزه کردم و عاملین فساد را با کمک مراجع قانونی به سزای اعمالشان رساندم.

کلانتری با بیان اینکه چه کسانی با ناکارآمدی خودشان باعث توقف عملیات عمرانی این شهر شد، خاطرنشان کرد: دیدیم در پروژه های شهری چهارتا پروژه یک ناظر داشت و تصمیم گرفتیم هر پروژه یک ناظر مقیم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی چندین ساله شهر بابل با برنامه ریزی جبران می شود

عقب ماندگی چندین ساله شهر بابل با برنامه ریزی جبران می شود