مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-14اقتصادي

رشد 25 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرضا


فرماندار شهرضا با بیان اینکه در سال 1400 در شهرضا 19 میلیارد تومان کشفیات قاچاق کالا در شهرضا بوده است، گفت: امسال نیز تاکنون کشفیات کالای قاچاق به 25 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، - سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: مواد مخدر یکی از بزرگ ترین جرایم سازمان یافته و بزرگترین مکر بین المللی در دوران عصر حاضر است که ترانزیت آن دامن بسیاری از کشورها را گرفته و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه از زمانی که آمریکایی ها کشور افغانستان را اشغال کردند تا به امروز که از افغانستان غیرمسؤولانه خارج شدند تجارت کثیف مواد مخدر در جهان چندین برابر شده است، افزود: خروج غیرمسؤولانه آمریکایی ها از افغانستان امنیت جهان را یک بار دیگر به خطر انداخت و سبب شد حجم بسیاری از پناهندگان وارد کشورهای همسایه شوند.

جعفری با بیان اینکه نظام استعمار هیچ موقع به فکر رعایت حقوق انسان ها نبوده است، گفت: ممنوعیت کشت خشخاش در افغانستان سبب تغییر الگوی مصرف و رواج مواد صنعتی و روانگردان و گران شدن این ماده افیونی شده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ایران بیشترین مقابله با قاچاق و با مواد مخدر را داشته و بیشترین شهید را تقدیم کرده است، عنوان کرد: همجواری با کشور افغانستان مشکلاتی را فراهم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرضا

رشد 25 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرضا