مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-14سياسي

همکاری های پارلمانی محور گفت وگوی مقامات ایران و قرقیزستان


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رییس کمیسیون امور بین الملل، دفاع ، امنیت و مهاجرت مجلس عالی قرقیزستان به صورت ویدئو کنفرانس در مورد همکاری های پارلمانی و راه های گسترش مناسبات دو جانبه گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با چنگیز حیدر بیکوف رییس کمیسیون امور بین الملل، دفاع ، امنیت و مهاجرت مجلس عالی قرقیزستان به صورت ویدئو کنفرانس گفتگو کرد.

در این گفت وگوی مجازی که سفرای دو کشور نیز حضور داشتند در مورد همکاری های پارلمانی و راه های گسترش مناسبات بین قرقیزستان و ایران بحث و تبادل نظر شد.

  حیدر بیکوف در این گفت وگو ضمن تبریک عید قربان و همچنین گرامیداشت سی امین سالگرد برقراری روابط سیاسی میان دو کشور از تحرکات صورت گرفته در روابط دو جانبه طی یک سال گذشته ابراز خرسندی کرد.

وی ضمن حمایت از تقویت ارتباطات پارلمانی و با اشاره به تشکیل گروه دوستی پارلمانی قرقیزستان و ایران در مجلس قرقیزستان به ظرفیت های بالای تهران در عرصه های مختلف به خصوص اقتصادی و تجاری اشاره کرد و بر لزوم استفاده از این ظرفیت ها در گسترش هر چه بیشتر مناسبات تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های پارلمانی محور گفت وگوی مقامات ایران و قرقیزستان

همکاری های پارلمانی محور گفت وگوی مقامات ایران و قرقیزستان