مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-14دانش

رقابت 270 داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای ورود به حرفه مهندسان معماری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه 23 تیرماه سال جاری در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: - حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد  گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه 23 تیرماه از ساعت  هشت صبح به مدت هفت ساعت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حال برگزاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: دانشکده معارف دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برای حوزه آزمون برادران و دانشکده معماری این دانشگاه برای حوزه آزمون خواهران پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: 270 داوطلب در این رشته برای ورود به حرفه مهندسان با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 144 نفر آقا و 126 نفر خانم هستند.

مقصودی با اشاره به افزایش ثبت نام متقاضیان این آزمون نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: سال گذشته در کلیه رشته ها 2 هزار و 500 متقاضی برای آزمون ورود به حرفه مهندسان ثبت نام کردند.

وی هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی در رشته معماری(طراحی) برای مهندسین بیان کرد و گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی (معماری، عمران، شهرسازی، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 270 داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای ورود به حرفه مهندسان معماری

رقابت 270 داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای ورود به حرفه مهندسان معماری