مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-14سياسي

گلایه معاون استاندار گلستان از ادارات استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از کم کاری دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان در فضاسازی محیط شهری در دهه امامت و ولایت به شدت گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جلسه شورای اداری استان گلستان عصر امروز به ریاست استاندار گلستان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اهمیت توجه به مناسبت های دینی و مذهبی تاکید کرد: استان گلستان به عنوان استانی نمونه در عرصه وحدت بین ادیان و مذاهب مختلف محسوب می شود.

سیدعلی مهاجر با تاکید بر اینکه گلستان به واقع نگارستان ایران است گفت: انتظار می رود مدیران دستگاه ها و شهرداری های استان در مناسبت های دینی و مذهبی توجه ویژه ای به موضوع فضاسازی شهری داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در دهه امامت و ولایت کمترین فضاسازی مناسب در سطح شهرها، دستگاه های و ادارات استان شاهد بودیم که به شدت جای گلایه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کم توجهی به این موضوعات قابل چشم پوشی نیست و انتظار داریم مدیران دستگاه ها و شهرداری های استان دقت بیشتری را در این بخش داشته باشند و در صورت عدم اصلاح این موضوع، مدیر مربوطه مورد توبیخ قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه معاون استاندار گلستان از ادارات استان

گلایه معاون استاندار گلستان از ادارات استان