مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-14اجتماعي

مدرسه بهترین قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به مسؤولیت اجتماعی مدارس، بر استفاده از ظرفیت های موجود به منظور ارتقاء کارکرد مدارس بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جامعه پذیری افراد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، جلال آفاقی در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: نهاد آموزش وپرورش وسیله مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی به شمار می روند و انتظار می رود که موجبات رشد و توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم سازد.

وی در تشریح کارکردهای مدرسه، با اشاره به جامعه پذیری و همسازی و همنوایی فرد با ارزش ها، هنجارها و نگرش های گروهی اجتماعی و کسب دانش و مهارت های اجتماعی لازم برای مشارکت مؤثر و فعال در زندگی گروهی و اجتماعی، افزود: در کنار سایر کارکردها، نحوه عملکرد افراد در مدارس، طول مدت تحصیل و رشته تحصیلی، در تعیین شغل ، درآمد و منزلت اجتماعی آینده آنان، تاثیر بسزایی دارند.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از این رو آموزش و پرورش، سهم مهمی در تسهیل تحرک اجتماعی افراد برعهده دارد.

وی با تشریح حساسیت سنین کودکی و نوجوانی و لزوم مراقبت های لازم و مهندسی شده در این دوره، مدارس را از بهترین قرارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته، از آمادگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه بهترین قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مدرسه بهترین قرارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی