مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-14سياسي

سلاخی بهداشت مردم کهگیلویه و چرام در کشتارگاه دهدشت+ فیلم


وضعیت نابسامان کشتارگاه دهدشت تهدید جدی برای سلامت مردم شهرستان های کهگیلویه و چرام را در پی دارد که در صورت ادامه وضع موجود باید این کشتارگاه تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، طی این سال ها بارها جلسات شورای سلامت جهت ساماندهی کشتارگاه دهدشت برگزار می شد اما علی رغم همه وعده های مسئولان جهت ساماندهی و رفع مشکلات این کشتارگاه، مصوبه های شورای سلامت فقط روی کاغذ باقی ماند و هیچ کدام صورت اجرایی پیدا نکرده اند.

این کشتارگاه که مستقیم با جان و سلامت مردم دو شهرستان کهگیلویه و چرام سر و کار دارد استانداردهای لازم را ندارد و هیچ گونه ضوابط بهداشتی در آن رعایت نمی شود.

با توجه به اینکه کشتارگاه دهدشت مشترک بین دو شهرستان چرام و کهگیلویه است و کشتار شهرستان چرام در این کشتارگاه صورت می گیرد، اما تاکنون شهرداری چرام هیچ گونه هزینه ای برای سامان دهی آن انجام نداده است.

سلامت جامعه که درمیان باشد کم کاری مسئولان نابخشودنی است و باید برای مدیرانی که شانه از مسئولیت خالی می کنند انفصال از خدمت و جریمه لحاظ شود.

خرابی کوره لاشه سوز،خرابی درب اتاق پیش سرد، غیرفعال بودن کشتار گاوی به علت عدم نصب تجهیزات لازم، نبود روشنایی سالن کشتار که این کار با نور گوشی انجام می گیرد، محوطه نامناسب، نبود نصب حشره کش لیزری درب اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاخی بهداشت مردم کهگیلویه و چرام در کشتارگاه دهدشت+ فیلم

سلاخی بهداشت مردم کهگیلویه و چرام در کشتارگاه دهدشت+ فیلم