مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-14بين الملل

گاف رییس جمهور آمریکا درباره هولوکاست +فیلم


رییس جمهور ایالات متحده در سفر خود به فلسطین اشغالی یک گاف جدید به لیست طولانی از گاف های خود افزود و گفت که باید افتخار هولوکاست را زنده نگه داریم.

-   این اولین سفر بایدن به غرب آسیا از زمانی است که بعنوان رییس جمهور آمریکا برگزیده شده است و در روزهای اخیر رسانه های ایالات متحده می گویند که بایدن در صدد است در این سفر بیانیه ای مشترک با مقام های صهیونیست در خصوص برنامه هسته ای ایران اعلام کند.

طبق این گزارش، انتظار می رود که ایالات متحده و تل آویو امروز (پنجشنبه) از بیانیه مشترکی رونمایی کنند که در آن روابط بر تقویت روابط نظامی تأکید کنند و همچنین درخواست های ضدایرانی که قبلاً مطرح شده را مجدداً اعلام کرده و بر آن تأکید کنند.

یک مقام ارشد صهیونیست قبل از ورود بایدن گفت که هر دو طرف متعهد خواهند شد از همه عناصر قدرت ملی خود در برابر تهدید هسته ای ایران استفاده کنند .

بایدن از زمان رسیدن به ریاست جمهوری در مسائل داخلی و سیاست خارجی با ناکامی های بزرگی مواجه شده است.

او از یک سو قادر به مهار تورم سنگین آمریکا نبوده و از یک سو ناتوانی در بازگشت به برجام، خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و وخامت اوضاع در اوکراین موجب شده اند میزان رضایت آمریکایی ها از دولت او کاهش چشمگیری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف رییس جمهور آمریکا درباره هولوکاست +فیلم

گاف رییس جمهور آمریکا درباره هولوکاست +فیلم