مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-14اقتصادي

سقف وام بازسازی مناطق زلزله زده به 400 میلیون افزایش یابد


تلاش می کنیم سقف وام بازسازی مناطق زلزله زده غرب این استان تا 400 میلیون افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در دیدار با اعضای مجمع خیرین استان هرمزگان اظهار داشت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی هر منزل مسکونی زلزله زده 250 میلیون تومان است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات 70 میلیون تومان بلاعوض و 180 میلیون تومان وام کم بهره خواهد بود اما در تلاش هستیم که بتوانیم سقف این وام را تا 400 میلیون تومان افزایش دهیم.

  استاندار هرمزگان تصریح کرد: در همین راستا 50 میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات اولیه جذب و میزان قابل توجهی میلگرد نیز تهیه شده که امروز به مناطق زلزله زده رسیده است.

دوستی ادامه داد: بنای ما در مناطق زلزله زده این است که با توجه به اینکه روستای سایه خوش بر روی یک گسل واقع شده است و احتمال زلزله های بعدی وجود دارد عمده منازل را بازسازی کنیم چرا که حفظ جان انسان ها برای ما مهم است و به هیچ عنوان نمی خواهیم روی این مسئله ریسک کنیم.

  وی اضافه کرد: بر همین مبنا با وجود اینکه برآورد اولیه منازل تخریبی 400 واحد مسکونی بود با بررسی های بیشتر و دقیق تر  این واحدها میزان واحدهای نیازمند بازسازی به یک هزار و 168 واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف وام بازسازی مناطق زلزله زده به 400 میلیون افزایش یابد

سقف وام بازسازی مناطق زلزله زده به 400 میلیون افزایش یابد