مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-14اقتصادي

توزیع 3 هزار سری لوازم ضروری منزل بین نیازمندان و مددجویان کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: سه هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش 13 میلیارد و 600 میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم توزیع سه هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده های نیازمند و مددجوی کمیته امداد اظهار کرد: امیدآفرینی، و نشاط خانواده های مددجو از وظایف اصلی ما در کمیته امداد است.

 وی عنوان کرد: سه هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش 13 میلیارد و 600 میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده های محروم ارائه می شود.

عسکری نژاد تصریح کرد: این لوازم در مجموع شامل دو هزار و 144 دستگاه کولر، 680 دستگاه یخچال، 100 منبع آب، 300 دستگاه بخاری و جاروبرقی است.

وی با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش به جهت همکاری در رزمایش های مشترک کمک های مومنانه؛ افزود: سه هزار سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش میان جامعه هدف توزیع می شود.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله حمایتی و معیشتی و توانمندسازی دنبال می شود، افزود: علاوه بر کمک های موردی، ماهیانه مبلغی از 500 تا یک میلیون و 300 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار سری لوازم ضروری منزل بین نیازمندان و مددجویان کرمانی

توزیع 3 هزار سری لوازم ضروری منزل بین نیازمندان و مددجویان کرمانی