مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-14سياسي

رهبری نوک پیکان حمله ضد انقلاب است


معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در فضای سیاسی آرامشی را حس می کنیم، اما عده محدودی از فتنه گران 88 و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی آید که در حاشیه نشسته و دولت و اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، معاون وزیر اطلاعات در آیین رونمایی از کتاب یاران امام به روایت اسناد ساواک که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: جمعی از علمای بزرگ که در انقلاب نقش داشتند علمای این استان بودند، این افراد یار امام بودند و الان هم یار رهبر انقلاب هستند و قزوین در این حوزه سرآمد است و افرادی دارد که مانند نگین درخشانی هستند.

معاون سیاسی فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات ادامه داد: باید کمک کنیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان که تا کنون در جهان درخشیده بتواند بدرخشد؛ در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج آمده که برای دشمن قابل تحمل نیست که یک نظام سیاسی اسلامی اینطور دوام بیاورد و مقاومت کند و در دنیا بدرخشد.

دشمن وجود روحانیت را بر نمی تابد وی عنوان کرد: علت موجده این انقلاب مرجعیت و روحانیت شیعه و تبعیت مردم از این قشر بوده و قطعا علت باقی ماندن آن هم این امر خواهد بود و اگر بخواهیم نظام پابرجا بماند که می خواهیم و برای آن تلاش می کنیم باید همچنان به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری نوک پیکان حمله ضد انقلاب است

رهبری نوک پیکان حمله ضد انقلاب است