مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-14سياسي

بازدید معاون صنایع دستی کشور از بازارچه صنایع دستی مینودشت


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دومین روز از سفر به استان گلستان با حضور در شرق استان از بازارچه دائمی صنایع دستی آماده بهره برداری مینودشت بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، مریم جلالی که به عنوان نماینده عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گلستان آمده است، روز چهارشنبه 22 تیرماه 1401 در ادامه بازدیدها از ظرفیت های صنایع دستی استان، با حضور در شهرستان مینودشت از بازارچه دائمی صنایع دستی آماده بهره برداری این شهرستان بازدید کرد.

  بازارچه صنایع دستی مینودشت به زودی بهره برداری می شود سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در حاشیه این بازدید گفت: عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی مینودشت و همچنین محوطه سازی اطراف آن بااعتبار 8 میلیارد و 307 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده و این پروژه که آماده بهره برداری است به زودی افتتاح می شود.

رحمان فرمانی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1397 در عرصه ای به مساحت 331 مترمربع و زیربنا 75 مترمربع آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: بازارچه صنایع دستی مینودشت دارای 7 غرفه برای عرضه محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون صنایع دستی کشور از بازارچه صنایع دستی مینودشت

بازدید معاون صنایع دستی کشور از بازارچه صنایع دستی مینودشت