مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-14سياسي

کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر افتتاح شد


همزمان با راه اندازی و افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر، نهضت اجرای عملیات آسفالت معابری این شهر نیز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر ظهر امروز در آیین آغاز بکار کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کارخانه جدید آسفالت کاشمر به صورت تمام اتوماتیک و بدون آلایندگی است، ابراز کرد: برای خرید، نصب و راه اندازی این کارخانه 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: در کنار کارخانه آسفالت، سیلوی ذخیره آسفالت نیز با ظرفیت 30 تن که امکان نگهداری آسفالت تا مدت زمان 24 ساعت را دارد احداث شده است.

شهردار کاشمر با تاکید بر اینکه در سال جاری با رایزنی های انجام شده و همکاری سازمان شهرداری ها تا کنون هزار و 300 تن قیر وارد مخازن شهرداری شده است، خاطر نشان کرد: به زودی نیز 290 تن قیر در قالب مسکن مهر و ستاد بازآفرینی تحویل می شود.

کوهسرخی کارخانه آسفالت، بچینگ، شن شویی، سنگ شکنی و تولیدات بتنی را از جمله مجموعه های متصل به درآمد شهرداری برشمرد که در زمینی به مساحت 5 هکتار مشغول به فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر افتتاح شد

کارخانه 120 تنی آسفالت تمام اتوماتیک کاشمر افتتاح شد