مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-14سياسي

اجرای 1500 برنامه در هفته عفاف و حجاب


مسوول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا از اجرای بیش از یک هزار و 500 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرشته پازوکی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهار کرد: بیش از 2 هزار مرد در 21 تیر 1314 در مسجد گوهرشاد به دنبال کشف حجاب رضاخانی که به نوعی تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی بود در مقابل رژیم سفاک پهلوی و رضاخانی ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین اهداف دشمن ترویج بی غیریتی در مردان و بی عفتی و بی حجابی در زنان است، افزود: دشمن به این نتیجه رسید که با ترویج بی حجابی می تواند به اهداف خود برسد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه ترویج بی حجابی، بی عفتی را به دنبال دارد، بیان کرد: بی عفتی هم بی حیایی را به دنبال دارد و نتیجه بی حیایی خیانت است که منجر به طلاق خواهد شد.

پازوکی تصریح کرد: هدف دشمن از طلاق، فروپاشی خانواده ها است؛ کما اینکه یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در خصوص بی حجابی و بی عفتی می گوید هر زن چادری در کوی و برزن ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است لذا ما برای براندازی این نظام باید حجاب را سست کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1500 برنامه در هفته عفاف و حجاب

اجرای 1500 برنامه در هفته عفاف و حجاب