مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-14حوادث

کشف قاچاق سازمان یافته 440 هزار لیتر گازوییل در هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی در 20 کانتینر حامل 440 هزار لیتر گازوییل به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوییل در پوشش روغن پایه معدنی می کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان از انجام فعالیت مجرمانه و وجود تعدادی کانتینر 20 فوت حامل سوخت قاچاق مطمئن شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، گمرک و یگان حفاظت بنادر از محوطه مذکور بازدید و از کلیه محموله های مشکوک به فرآورده های نفتی نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال شد که طبق جوابیه مشخص شد تعداد 20 کانتینر حاوی 440 هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز می باشند که در پوشش روغن پایه معدنی اظهار شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قاچاق سازمان یافته 440 هزار لیتر گازوییل در هرمزگان

کشف قاچاق سازمان یافته 440 هزار لیتر گازوییل در هرمزگان