مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-14سياسي

آبیکی ها تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند


فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه در تزریق دز سوم واکسن وضعیت خیلی مناسبی نداریم، بر تزریق این نوبت واکسن از سوی مردم شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی پیش از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آبیک با بیان اینکه در تزریق دز سوم واکسن وضعیت خیلی مناسبی نداریم، بر تزریق نوبت سوم واکسن از سوی مردم تاکید و اظهار کرد: اسامی افرادی که در روستاها نوبت سوم واکسیناسیون را دریافت نکرده اند لازم است از سامانه استخراج و با برنامه ریزی دهیاران و بخشداران نسبت به ترغیب افراد به تزریق این نوبت اقدام شود.

  وی همراهی دهیاران برای تزریق واکسیناسیون در روستاها و آغاز واکسیناسیون خانه به خانه را با استفاده از ظرفیت بسیج ضروری دانست و افزود: مردم خیلی در جریان واکسیناسیون قرار ندارند و می طلبد شهرداری ها در تلویزیون شهری و فیکسچرها اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بخش بشاریات شهرستان آبیک بالاترین آمار واکسیناسیون در استان قزوین را به خود اختصاص داده که لازم است با هماهنگی بخشداران و دهیاران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در تزریق نوبت سوم واکسیناسیون تسریع ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیکی ها تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند

آبیکی ها تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند