مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-14دانش

ارتباطات موثربین فردی و رسانه ای در پرتو فرهنگ رضوی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع)گفت: در پرتو مکتب رضوی و فرهنگ امام رضا (ع)، به دنبال ارتباطات بین فردی و رسانه ای موثر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) با بیان این مطلب که تولیدات رسانه ای موثر با منطق ارتباطات موثر و ارتباطات خوب اتفاق می افتد، افزود: ارتباطات موثر باید به درستی رمز گذاری و از طریق کانال مناسبی ارسال شوند و همینطور باید از طریق کانال مناسب دریافت و توسط گیرنده نیز به درستی رمزگشایی و درک شود.

وی با بیان اینکه هر ارتباطی موثر نیست گفت: در پرتو مکتب رضوی و فرهنگ امام رضا (ع)، به دنبال ارتباطات بین فردی و رسانه ای موثر هستیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: رسانه ی با عظمتی مثل سردار سلیمانی به پشتوانه یک عمل خالصانه و مجاهدت چند دهه ای برای خدا، قلمرویی از تاثیر را برای همگان فراهم کرده که ذیل این ارتباط موثر همه احزاب سیاسی در پیوند با او قرار می گیرند.

دبیر کنگره بین المللی امام رضا(ع) گفت: ما در این کنگره، عدالت برای همه و ظلم و تبعیض برای هیچ کس را مورد توجه قرار دادیم و امیدواریم این موضوع، به عنوان محوری برای تمام محصولات سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات موثربین فردی و رسانه ای در پرتو فرهنگ رضوی

ارتباطات موثربین فردی و رسانه ای در پرتو فرهنگ رضوی