مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-14سياسي

اجتماع خانوادگی «تجلی حیا» امروز در شهرری برگزار می شود


مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری گفت: تجمع حمایت از عفاف و حجاب فاطمی با عنوان «تجلی حیا» ساعت 18:30 امروز پنجشنبه 23 تیرماه از میدان شهرری تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، منصوره عزیزی مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمع حمایت از عفاف و حجاب فاطمی با عنوان تجلی حیا به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، به طور خانوادگی و با حضور تمامی سنین و اقشار مختلف مردم در شهرری برگزار می شود.

وی گفت: مردم شهرری عصر امروز با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و حفاظت از ارزش های معنوی و اعتقادی حوزه خانواده در میدان شهرری تجمع کرده و سپس تا صحن اصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) راهپیمایی می کنند.

مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری با بیان اینکه طی هفته عفاف و حجاب 410 برنامه توسط این ناحیه اجرا می شود، افزود: برنامه های هفته عفاف و حجاب از روز 21 تیرماه در سطح حوزه ها و پایگاه های شهرری آغاز شده و شاخص ترین برنامه با عنوان تجلی حیا امروز پنجشنبه 23 تیرماه از ساعت 18:30 همراه با برنامه های فرهنگی متنوع برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع خانوادگی «تجلی حیا» امروز در شهرری برگزار می شود

اجتماع خانوادگی «تجلی حیا» امروز در شهرری برگزار می شود