مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-14اقتصادي

راه های شکسته شدن انحصار میدان مرکزی میوه و تره بار/ کاهش 30 درصدی قیمت ها


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران توضیحاتی درباره راه های شکسته شدن انحصار در میادین میوه و تره بار ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در برنامه رادیو گفت وگو درباره شکسته شدن انحصار میدان مرکزی میوه و تره بار اظهار کرد: ما برنامه هایی را تحت عنوان برنامه های تحولی مجموعه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران داریم که ممکن است از این برنامه ها تعابیر مختلفی شود.

وی افزود: زنجیره تامین مجموعه ما سال هاست تکمیل شده و تنها به کار غرفه داری پرداخته شده است، در همین راستا برنامه داریم با احداث مجموعه صنایع تکمیلی مانند سردخانه، سورتینگ ها و … محصولات کشاورزان را به صورت مستقیم خرید داشته باشیم.

فصاحت با بیان اینکه قصد داریم در دورانی که با کمبود محصول و … مواجه می شویم، ذخیره سازی هایی را داشته باشیم گفت: میخواهیم با ذخیره سازی مناسب بتوانیم در دوران نیاز از آن ها استفاده لازم را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین سازمان تره بار شهرداری تهران ادامه داد: اگر حاکمیت ورود به مجموعه بازاریابی محصولات کشاورزی نکند و گردش اطلاعات قیمتی در حوزه بازرگانی شفاف نشود، انحصارهایی در نقاط مختلف ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های شکسته شدن انحصار میدان مرکزی میوه و تره بار/ کاهش 30 درصدی قیمت ها

راه های شکسته شدن انحصار میدان مرکزی میوه و تره بار/ کاهش 30 درصدی قیمت ها