مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-14ورزشي

اوج المپیاد ورزشی تبریز/ مسابقات دانشجویی با تیراندازان جهانی


شاید یکی از مسابقات المپیاد ورزشی تبریز که در سطح بالایی برگزار شد، مسابقات تیراندازی بود که با چندین عنوان دار آسیایی و جهانی در این مسابقات حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پرونده مسابقات تیراندازی المپیاد پانزدهم دانشجویان دختر کشور پس از سه روز در دانشگاه تبریز بسته شد و نتایج جالبی را برجا ماند.

تیراندازی از جمله رشته های ورزشی  بود که  به دلیل حضور نامداران جهانی از کیفیت بالایی برخورد دار بود.

تیراندازانی چون نجمه خدمتی و هانیه رستمیان که پرچمدار المپیک بوده و نام خود را بر روی سکوی نخست قهرمانی جهان حک کرده اند.

المپیاد پانزدهم دانشجویان کشور نیز عرصه ای برای رقابت این تیراندازان ماهر با استعدادهای جدید تیراندازی مهیا کرده و شور و اشتیاق دانشجویان برای محاسبه امتیازات و رساندن خود به این قهرمانان در ابتدای مسابقات قابل وصف نیست.

حضور 6 تیرانداز بین المللی و 20 تیرانداز ملی در این رقابت ها نشان از کیفیت بالا و جدال آن ها در رسیدن به ترکیب تیم ملی و انگیزه ای برای تیراندازان جدید برای ورود به عرصه های ملی دارد.

رقابت های تپانچه بادی در روز نخست این المپیاد با حضور 36 ورزشکار از جمله هانیه رستمیان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو که از طرف دانشگاه الزهرا (س) شرکت کرده بود، برگزار شد که با شلیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج المپیاد ورزشی تبریز/ مسابقات دانشجویی با تیراندازان جهانی

اوج المپیاد ورزشی تبریز/ مسابقات دانشجویی با تیراندازان جهانی