مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-14ورزشي

همدلی و مواسات در البرز به ایستگاه 24 رسید/توزیع هزار بسته معیشتی میان نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در بیست و چهارمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی که با حضور امام جمعه کمالشهر و مسؤولین در سالن ورزشی ولایت کمالشهر برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: بسیار خرسندیم که بار دیگر خداوند در این روزهای مبارک توفیق حضور در این مراسم را به ما عطا کرد.

وی حضور در این گونه برنامه ها که رایحه خوش خدمت و بوی خوش معنویت در آن ها استشمام می شود را مایه افتخار خود دانست و اضافه کرد: رزمایش های مواسات و همدلی و جهاد و امیدآفرینی که در حوزه محرومیت زدایی برگزار می شود و همچنین یادواره های شهدا از جمله برنامه هایی هستند که با اشتیاق به سمت آن ها گام بر می داریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: هر جا صحبت از خدمت به خلق خدا باشد خود را موظف به حضور در آن برنامه می دانیم تا از نزدیک قدردان زحمات همه عزیزانی باشیم که خالصانه و بی مزد و منت به خلق خدا و کسانی خدمت می کنند که بعضا هیچ پناهی جز خداوند منان ندارند.

حیدرنیا یادآور شد: در استان البرز کم نیستند خانواده های نیازمند و آبروداری که در مناطق محروم و کم برخوردار زندگی و در این شرایط سخت اقتصادی و تورم سرسام آور با مشکلات معیشتی فراوان دست و پنجه نرم می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و مواسات در البرز به ایستگاه 24 رسید/توزیع هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

همدلی و مواسات در البرز به ایستگاه 24 رسید/توزیع هزار بسته معیشتی میان نیازمندان