مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-14سياسي

حل مشکل مسکن در دهاقان نیازمند توجه جدی است


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل مسکن در دهاقان گفت: باید نگاه ویژه در این خصوص به استان و شهرستان انجام شود تا مشکلات بیشتر نشود و در این راستا برگزاری منظم جلسات شورای مسکن استان مورد انتظار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان،سمیه محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران وقت در شهرستان دهاقان اظهار کرد: انتقال آب شرب از تصفیه خانه بابا شیخ علی به دو شهر و 10 روستای این شهرستان پروژه بزرگی بود که بدون هیچ مشکلی انجام شد و 3 روستای دیگر نیز به این طرح اضافه خواهد شد.

وی افزود: اقدامات عظیمی با همدلی مسؤولان در این شهرستان انجام شد که نمونه آن انقلاب بزرگ مدرسه سازی در این شهرستان است و آموزش و پرورش در این زمینه تلاش زیادی داشته است.

محمودی با اشاره به مشکل مسکن در دهاقان گفت: باید نگاه ویژه در این خصوص به استان و شهرستان انجام شود تا مشکلات بیشتر نشود که در همین راستا برگزاری منظم جلسات شورای مسکن استان مورد انتظار است.

تعدادی از روستاهای دهاقان از آب پایدار برخوردار نیستند علی جمشیدیان فرماندار دهقان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران استان در این شهرستان و ابراز امیدواری  از حل مشکلات گفت: قدم های دولت سیزدهم از ابتدا در راستای افزایش امید در بین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مسکن در دهاقان نیازمند توجه جدی است

حل مشکل مسکن در دهاقان نیازمند توجه جدی است