مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-14سياسي

شورای شهر موظف به تلاش در زمینه ضد حریق کردن ساختمان هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، ضمن بزرگداشت شهدای آتش نشان گفت: - رییس شورای اسلامی شهر تهران در حضور آتش نشانان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران وظیفه دارد که در زمینه ضد حریق کردن ساختمان ها تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، ضمن بزرگداشت شهدای آتش نشان گفت: شکی نیست که آتش نشانی یکی از مواردی است که باید بر مبانی علمی استوار باشد و این موضوع، آموزش های علمی را طلب می کند و آتش نشانی تهران سابقه دیرینه ای در این زمینه داشته و یکی از قطب های آموزش است.

همچنین در زمینه عملیاتی هم آتش نشانی تهران از تجارب جهانی استفاده می کند و در منطقه جایگاه بلندی دارد، اما نباید خود را به منطقه محدود کنیم، بلکه باید خود را با سطح جهانی بسنجیم.

وی با اشاره به گروه های دانش بنیان افزود: نمی شود بدون اتکا به نیرو های دانشگاهی، یک تجربه خوب را نشان داد؛ بنابراین بایستی درست کار کرد تا بتوانیم به جایی برسیم که خودمان امکانات مورد نیاز را تولید کنیم، چون آتش نشانی با خطر و جان انسان ها سروکار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر موظف به تلاش در زمینه ضد حریق کردن ساختمان هاست

شورای شهر موظف به تلاش در زمینه ضد حریق کردن ساختمان هاست