مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 16:472022-07-14فرهنگي

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی هِناس در بندرانزلی


فیلم سینمایی «هِناس» امروز با حضور خانواده شهید رضایی نژاد در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر انزلی اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، فیلم سینمایی هِناس امروز با حضور خانواده شهید رضایی نژاد، مسؤولین این شهرستان و اهالی هنر گیلان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر انزلی اکران شد.

  داستان فیلم هناس-هِناس به معنی نفس است در ژانر اجتماعی، روایتی عاشقانه از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد (شهید هسته ای ایران) در کنار همسرش شهره پیرانی است.

  فیلمنامه هِناس درباره چگونگی وابستگی شهید به وطن و خانواده اش است.

این فیلم درباره ترور افراد شاخص ملی است و دارای ژانری درام-بیوگرافی بوده و اضطراب، نگرانی و بی اعتمادی همسر شهید رضایی نژاد با بازی مریلا زارعی را به تصویر کشیده که تلاش می کند تا زندگی خود را از تشویش و تلاطم نجات دهد و ساختاری زنانه دارد و داستانی کاملا واقعی است.

  داریوش رضایی نژاد، مسیری که به شهادت ختم می شود را در فرایندی خودآگاهانه و البته به دور از شعارزدگی و منت گذاشتن روی سرِ کشور خود انتخاب و این انتخاب را برای خانواده اش پذیرفتنی می کند و هِناس قصه این پذیرش است و ماجرای چگونگی تبدیل شدن خانواده رضایی نژاد به خانواده شهید رضایی نژاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی هِناس در بندرانزلی

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی هِناس در بندرانزلی