مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-14سياسي

رییسی: مرزها باید مرکز تبادلات تجاری شوند/ مسئله بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی ظهر امروز پنج شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و با تأکید بر اهمیت اجرای شعار سال مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت تولید، گفت: استقلال و عزت کشور در گرو توجه به تولید است.

رییس جمهور نقش دولت در اقتصاد را هدایت، حمایت و نظارت دانست و گفت: اقتصاد دولتی، اقتصاد تعاونی و اقتصاد بخش خصوصی باید در کنار یکدیگر فعال باشند، اما امروز سهم اقتصاد دولتی بسیار زیاد است، لذا تلاش خواهیم کرد دولت را از تصدی گری در اقتصاد خارج و از بخش خصوصی حمایت کنیم.

دکتر رییسی با تأکید بر اینکه صرف واگذاری واحدهای تولیدی به بخش خصوصی کفایت نمی کند، گفت: توانمندسازی بخش خصوصی یک ضرورت است و دولت باید از اقتصاد بخش خصوصی حمایت کند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در اقتصاد کشور خصوصی سازی موفق و ناموفق داریم، اظهار داشت: معنای مردمی سازی دولت، واگذاری کار تولید به بخش خصوصی و میدان دادن به بخش تعاونی است؛ تسهیلات و حمایت های حقوقی باید در اختیار تولیدکننده فعال قرار گیرد.

آیت الله رییسی با تأکید بر لزوم قابل پیش بینی بودن اقتصاد برای فعالان عرصه تولید، تصریح کرد: باید به طرفی حرکت کنیم که اقتصاد و تولید برای تولیدکننده قابل پیش بینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مرزها باید مرکز تبادلات تجاری شوند/ مسئله بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است

رییسی: مرزها باید مرکز تبادلات تجاری شوند/ مسئله بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است