مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-14حوادث

اجرای طرح پاک سازی بوستان های قم از معتادان و خرده فروشان


معاون دادستان قم از اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر از ابتدای تابستان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، سیدمحمد ملیحی معاون دادستان قم از اجرای دومین دوره طرح پاک سازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان از ابتدای تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: در این پاک سازی که در هفته جاری در بوستان های نبوت، شهریار و نرگس انجام شد تعداد 395 نفر شامل 58 خرده فروش و 337 معتاد متجاهر دستگیر  و حدود 8 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

معاون دادستان قم با اشاره به اجرای مستمر طرح پاک سازی که به منظور مبارزه، جمع آوری و ساماندهی قاچاقچیان، خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و با نظارت و حضور میدانی این نهاد انجام می شود، تصریح کرد: افرادی که در این طرح جمع آوری و بازداشت شدند، صبح امروز در محل پلیس مبارزه با موادمخدر مورد رسیدگی قضایی قرار گرفتند.

ملیحی با بیان این که در دوره پیشین که در ابتدای تیرماه امسال انجام شد 282 نفر دستگیر که شامل 5 قاچاقچی، 71 نفر خرده فروش و 206 نفر معتاد بودند که حدود 630 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: معتادان متجاهر بازداشت شده در این طرح به کمپ ترک اعتیاد هدایت و خرده فروشان روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاک سازی بوستان های قم از معتادان و خرده فروشان

اجرای طرح پاک سازی بوستان های قم از معتادان و خرده فروشان