مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-14ورزشي

ووشو هرمزگان در رتبه چهارم کشور/ دبیر سابق هیات: علت برکناری ام مبهم است


دبیر سابق هیات ووشو هرمزگان از کسب رتبه چهارم این هیات در ارزیابی سال 1400 خبر داد و گفت: این دستاورد طی روزهای آتی از سوی فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

- ابوذر احمدی دبیر سابق هیأت ووشو استان هرمزگان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: هیات ووشو هرمزگان در ارزیابی سال 1400 رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و طی روزهای آتی نیز از سوی فدراسیون به اداره کل ابلاغ خواهد شد که لازم می دانم این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش هرمزگان به خصوص خانواده بزرگ ووشو تبریک بگویم.

وی افزود: هفته گذشته تیم های ووشو جوانان، نوجوانان و نونهالان پسران استان را به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام کردیم و دستاورد آن نیز دعوت از 8 ووشوکار هرمزگانی به اردوی تیم ملی بود و دختران هرمزگان هم امروز جهت حضور در این رقابت ها وارد تهران شدند.

دبیر سابق هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: هزینه های این اعزام ها نیز حدود 60 میلیون تومان تخمین زده شد که تمامی این هزینه از سوی علیرضا بهرمن که دیگر سمتی در ووشو استان ندارند تامین شد.

احمدی تصریح کرد: برای تامین هزینه های این اعزام ها با گرفتاری های زیادی مواجه بودیم و سرپرست این هیات حتی جواب تلفن ما را نمی داد و اداره کل نیز حتی یک لیوان آب هم جهت این اعزام های مهم که به منظور حضور در پیکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشو هرمزگان در رتبه چهارم کشور/ دبیر سابق هیات: علت برکناری ام مبهم است

ووشو هرمزگان در رتبه چهارم کشور/ دبیر سابق هیات: علت برکناری ام مبهم است